Arkadaşlar kızım ilk doğum kilosu 3230 du emzirmeye başladım kilosu düşmüş 2800 olmuş sonra doktor mama takviyesi yaptı bir dört beş gündür kullanıyorum hemde emziriyorım bugün yine gittim kontrole 3060 olmuş çok az kilo alımı olmuş o kadar da yediriyorum ya varmı böyle bir durum atlatan bana tavsiyesi olan 😞