suzannn yani ay başı bildirmiş olmanız size maaş yatmaması gerekiyor , geri ödemede aldığından fazla istiyor çünkü emekli sandığı ödeneğini de sgk dan değil senden talep ediyor. Ben 15 inde ayrılış yaptım önceki ay sonu söyledim ay başı hatırlattım maaş mutemetle muhtemel 8 i gibi talimat veriliyor bankaya 15 inde maaş almadım .