BENOYLEUYGUNGORDUMM evinizin sıcaklığı normalde 2,5 tog çok fazla. Ve zaten 2,5 tog tulumun içine kısa kollu çıtçıtlı zıbın giydirip yatırılıyor. Uygun olanı o. Kolu bacağı çıplak olacak şekilde tek kat. Ben atlet zıbın giydiriyorum 2 tog yatırıyorum. 22-23 arası değişiyor sıcaklık