ozlemtuncay46 oğlum 2,5 ay emdi, meme reddi yaşadım emzik, biberon kullanımına bağlıyorum. 6 ay sağdım verdim. Yeterli değildi sütüm, formül mama da verdim mecburen. Anne sütünden vazgeçmek istemedim. Zorlandığım zamanlar oldu tabii. Belirli saat aralıklarında sağdım. 6 aydan sonra ek gıdaya başlayınca bıraktım. İmkanınız varsa sağıp verin. Her anne emzirecek diye bir kural yok. Emmiyor diye de çok ağladım. Boş yere kendimi üzdüm. Aman siz kendinizi üzmeyin 🙏🏻