Mukaddes4545 oncelikle sutunuzu artirin. Emzirdikten 1 saat sonra sagin,1-2 saat sonra yine emzireceksiniz zaten. Bu rutini 24 saat boyunca uygulayin. 3-4 gun icinde goguslerinizden akan sutleri durduramayacaksiniz😉
ilk 2 ay cene kaslari gelismediginden gogusteki tum sutu ememiyorlar bu nedenle az olan sutunuzun bile tamamindan faydalanamiyor. Sutunuz artana kadarki 3-4 gunluk surede 1 oz ek mama verebilirsiniz . ( ben kendi basima bu sekilde yapmistim.) zaten sadece 2 gun gerek oldu
emmesi guclenen kadar 45 dk -1 saat emzirme suruyordu. 40 landiktan sonra her hafta buyukbir gelisme oldu ve daha kisa surede daha guclu emmeye basladi
sik sik emzirdiginiz zaman goguslerinizin dolmamasi da cok normal. Bebeginizin arzuladikca emzirin.
kontrollerinizde kilo aliminizin geri degilse hicbir sorun yok,kendinizi uzmeyin. Her bebek farkli gelisimlerle buyuyor,bunun bir standardi olmak zorunda degil.
en az 3 lt su icmeyi ihmal etmeyin
Humanq still tea. Gunde 2-3 kez muhakkak tavsiye ediyorum