deli_bir_hatun annemin bi yasin kitabini bide Kur’an’ı Kerim’in tamirini matbaada yaptirmistik. Ciltlediler, toparladilar sapasağlam oldu, hala kullaniyo kac senedir☺️ varsa etrafinizda bi matbaa once oraya sorun, olmaz yapamayiz derlerse mahallenizdeki camiye yada alo fetva hattina bi danışın. Umarım yardımcı olurkar☺️