Kızım 9,5 aylık tadım sürecinde hiç sıkıntı yaşamadık. Taa ki diş çıkarana kadar. Ondan sonra daha yemeklerle arası hiç iyi olmadı. Yaklaşık 10günü geçti aslabirşey yemiyor. 2-3 kaşık anca. Kahvaltıları özellikle önüne koyuyorum ki kendi yesin diye oda yok. Elinde mıncıklayıp atıyor. Bi kaç gündür kaşık yemek gördükçe öğürüyor. Artık iyice sinirlerim bozulmaya başladı birşey yememesi canımı sıkıyor. Günde elli tane şey yapıyorum yesin diye ama yok. Bebeği böyle olan var mı varsa ne yaptınız neyle kilo aldırıp iştahlarını açtınız 🥺