Edaaaden benimde öyle oluyor doktorum normal hala daha çok yeni sayılır dedi ama çevreme bakıyorum 2-3 çocuklu anneler tığ gibi kendime bakıyorum sinir oluyorum 🤦 sadece göbek sinir bozucu neyseki oğlumu kucağıma aldığımda aman boşver böyle güzellik için değer diyorum 💙