6 aylık bebeğimde sürekli kulağının içinde top şeklinde kir birikiyordu sürekli kulağını asılıyordı ben dişten diye düşünüyordum ama bu sabah kulağının birinde akıntı şeklinde hafif sıvımsı sarı bi akıntı vardı sizce enfeksiyon olabilir mi yoksa normal mi