Myme37_ Kızlar merhaba bebeğim 40 günlük oldu gun gectikce emmesi sut içmesi azaliyo uykuya dalıyor devamlı emerkende memedr fazla durmuyo ne yapmam lazim kac saate bir beslemek lazim yoruldum yıprandım
Kuzularinanasi Myme37_ en az 2 saatte 10 15 dk emmesi lazim.nasil emmez ki ,uzayan sarilik falan diyorlar acaba sariligi mi var.normal.gelmedi bu bana
Myme37_ Enfeksiyondan yogun bakimda kaldi ilk dogdugunda bu süreçte sarilikta gecirmisti. Sonrasi atlattik doktorlar kontrollerde bisey demedi ama olablrmi hala sarilik uyuyo yani devamli şu aralar istahsiz