geldi 8 aylık bebeğim var alt dişler kolay çıkmıştı ama üst dişi şuan bu aşamada bu nasıl bir diş çıkarma anlamadım deneyimli anneler bakabilir mi . bu normal mi sanki yara gibi gözüküyor çok huzursuz bebeğim görsel nasıl ekleniyor ? fotoyu ekleyemedim
AzraAnnesii geldi aynı şeyler yaşıyoruz galiba inanılmaz ağrıyor kızımın canı alt dişlerde böyle olmamıştı
Elfgrn geldi https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
geldi Yorgunanne30 ya aynen ama diş gibi de degil sanki aft gibi yara gibi gözüküyor bir türlü diş gelmedi
geldi AzraAnnesii görüntü ekleyebilir misiniz. ben ekleyemedim bir türlü . şuanki halini gösterip fikir almak istiyordum