momysskaan
Bence genetik ya.
Ben çocukluğumdan beri yumurta manyağı bir insanım.. Bıraksalar sadece yumurta ile yaşamıma devam ederim o derece.
Oğlum da çok seviyor.
Sizinki daha küçükmüş tabi ama yemiyorsa pankek vs ile verebilirsiniz.
Benimkinin önüne koy sucuklu, pastırmalı yumurtayı 3 öğün yesin Allah’ın Kayserilisi bebesi. 😄