Ervakusunannesi21 selamm, bizim kedimiz vardı ve bebegimizle üç dört ay birlikte yaşadılar. Sonra kedimiz/kızımız, oglumuzu istemedi ve evin her yerine isemeye başlayınca, ben baş edemedim ve annemlere götürdüm. (Zaten serklajli gebeydim ve annemlerde kaldım hamilelik boyunca, kedimiz de benimleydi orada ve bahçeli eve alışınca apartmana dönmeyi de pek sevmemisti. Biz eşimle tatile giderken falan, annemlere birakirdik, evde yalnız kalmasın kızımız diye 😊 alışık olduğu ortam yani) bir de kanaryamiz vardı. Veterinerimiz, benim doğumum yaklasinca, kuşu evden götürmemiz gerektiğini, bebek için tehlikeli olabileceğini söyledi. Kedimiz için bahsi dahi açılmadı… İlerde bir kedi edinmek istiyoruz ama mümkünse sakin bir kedi 😄