Kızlar saçlarımı açıcı ile açtım 9.0 vurdum güzel oldu ama tam kutuda ki tonda olmadı bende dip boya yapacağım zaman yeniden komple boyadım tam tutsun diye ama bu sefer de anlamadığım bir şekilde saç rengim koyulaştı daha sarı olmasını beklerken şuan da bal köpüğü renginde daha koyu oldu yani şimdi 10.0 vursam saçlarım nasıl olur tutar mı acaba ya lütfen bilen varsa yazsın kızlar