Arkadaşlar günaydın hayırlı ramazanlar herkese, 2 yaşında bir oğlum var 25 aylık. 18 aydan itibaren odasını ayırdım kendi odasında beşiğinde gece uyanmadan uyuyordu güzel bir şekilde. Son 1.5 aydır geceleri ağlayarak kalkıyor illaki bizim yatağımıza gelmek istiyor kendi yatağında kıyamet kopuyor. Haftanın nerdeyse 3 günü bu şekildeyiz. Beşiğini yatak odasına alıyoruz orda yatsın diye yine çığlık kıyamet sadece bizim ytakta yatmak istiyor. Çok fazla dönüyor ben hiç uyuyamıyorum artık iyice bunaldım bu süreçten başına gelwn var mı geçici bir süreç mi yapmak lazım? (diş problemi yok şuan )