Biz de 7 aylığız. Ek gıda alıyor ama yine de çok emiyor. Bugün oruçluyum, tutmayı deneyeceğim. Değerleriniz düşer de kötü olursanız tutmayın, hem kendi sağlığınız hem de çocuğuna bakabilmeniz için. Dayanabilirseniz de farz orucu kazaya bırakmamış olursunuz.