Günaydın anneler. İki gündür 6 aylık bebeğimde gözlemlediğim bir şeyden bahsetmek istiyorum. İçim içimi yiyor. Aniden ona doğru yaklaştığımda ya da yerde uzanırken karşısında ayağa kalktığımda gözlerini korkuyla açıyor korkmuş gibi sesler çıkarıyor ağlayacak gibi oluyor. Hatta sık sık gözlerini benden kaçırıyor sanki bana baktığında stresleniyor. Birden bire oldu. 2 gün önce yataktan düştü o mu etkiledi, o an korktu devam mı ediyor etkisi anlamadım. Hastaneye de gittik o gün bir şeyi yoktu çok şükür ama dünden beri böyle bir şey var. Benden korkuyor olması mahvediyor beni. Başına böyle bir şey gelen var mı?