gbdl23 Kahve makinesi önerisi verir misiniz ya Arçelik ve Philips‘te kaldım Karaca çevrem pek önermiyor sizler neler kullanıyorsunuz
RedFlower_ gbdl23 Arzum okko aldım sütlü de közde yapyo ama benim iyi çıkmadi güzel köpüğü olmuyor annem Fakir benim mqkindan daha iyi şans gibi ama Arçelik iyimis duyduğuma göre çevremden
kendicocugunungelisimcisi RedFlower_ bende de o var benimkinin de köpüğü çok olmuyor makineden mi acaba. Közdesi de acı oluyor annemde de sütsüz model var, aşırı iyi oluyor çok beğeniyorum onun makinesini
Erdem0504 Net fakir aşırı memnunum fiyat performans olarak muhteşem çevremdeki arzum arçelik alanlar bile beğenmeyip fakire döndüler
mombutblondie Arçelik telve ç♥️♥️♥️♥️♥️k memnunum:) Eğer alırsanız emin olun başka makineden kahve içemezsiniz çünkü çift taşım pişiriyor ve daha yoğun oluyor
Sulennn gbdl23 çok memnunum 😍 expresso makinesi de Siemens kullanıyoruz Grundig 6 kişilik ömürlük Arçelik’le aynı zaten
bebeimhosgeldin Karaca hatır mod kullanıyorum hiç memnun değilim napsam ne etsem de sütlü kahveyi dibine aşırı yapıştırıyor