Oğlum 28 Mayıs’ta 3 yaşında olacak. Son 2 haftadır hayatımı zindan ediyor . Çok değişti . Uysal bi çocukken herşeye ağlayan inat eden bi çocuk oldu . Aklınıza gelebilecek herşeye ağlıyor . Yap dediği şeyi yapıyorum ağlıyor sonra yapmıyorum yine ağlıyor . Tuvalete gitmiyor sürekli herşeye olmaz hayır diyor . İnat ediyor .öpüyorum niye öptün diye ağlıyor tamam silelim diyorum yanaklarını siliyorum yine ağlıyor . Yemin ederim tükendim . Dün hava güzeldi . Eşimle plan yaptık biraz oğlumu parkta vakit geçirip beraber sonra yemek yiyip gelecektik . Evde kıyameti kopardı gitmicem istemiyorum diye. Halbuki çok sever dışarda vakit geçirmeyi . Kös kös oturduk bütün gün evde. Dün artık yıldım ağladım çok dolmuşum . Ben bu süreçte çocuğumla nasıl baş edeceğimi bilemiyorum. Dediğini yapsam da ağlıyor yapmasam da. Zorla yapsam da ağlıyor yapmasam da . Dün tuvaleti vardı gelmedi 1 saat ikna etmekle uğraştım. Gelmeyince artık zorla götürdüm. Ağladı istemiyorum diye kafasını da klozete sertçe çarptı . Orada zaten artık ağladım dayanamayıp en son . Bu süreçten geçen çocuğunuz varsa bana da yol gösterir misiniz . ? Şimdiye kadar iyi kötü herşeyle baş ettim fakat bunu başaramıyorum. Yol bulamıyorum.nasıl ikna ederim nasıl bi yol izleyeyim ?