ayaz0606 Kızlar kızım 8 ay 5 günlük tadımlar felan bitti tabi ama o süreçte zaten sıkıntılıydı şimdi deniyorum teklif etmeye çalışıyorum ama maalesef yemiyor ac olsa dahi istemiyor yemeyi bi çok şey denedim hazır kaşık mamaları bile onu da istemedi ne yapacağımı şaşırdım stres oluyorum ister istemez
nazalex ayaz0606 tadım zamanı ağzını çok mu sildiniz veya titiz davrandınız. Bwl deneyin aynı tabaktan yapıp karşısında yiyin ama asla zorlamayın kendi yerse yesin merak etmeyşin 9. Aya kadar sadece anne sütü yetiyor
sevvgi ayaz0606 siz yedirmeyin önüne koyun o dokunsun, birazını ağzına alır döker kirlenir derken sever bence. ona bırakın yemeyi
ayaz0606 nazalex olabilir ya bide burnunu aciyorum surekli hiriltisi ver 2 3 aydır acaba o da etkili oldu mu
Kusbusra Oğlum da aynıydı meğerse B12 ve demir değerleri yerdeymiş onlar için uygulanan tedavisi bitti çok şükür iştahı da açıldı
ayaz0606 Kusbusra 9.ayda bakacağım dedi doktorumuz kan değerlerine ben düzenli vermeye gayret ediyorum damlalarini
nazalex ayaz0606 evet o da yapar karşılıklı yemeği ısrar etmeden çok karışmadan rahat bırakın inş düzelir
huzurluaycicek Eline yumuşak ekmek parçası, muz, haslanmis sebze verin kendisi yesin, siz eşinizle yemek yerken onu da alın sofraya ya da oturarak, ayakta mama sandalyesinde vs deneyin , bir de bol bol su verin susuz kaldığı için de yemez bebekler