beyzacagri kızlar bebeğim daha 2 aylık belki yanılırım falan ama dünden beri bebeğim emerken ısırıyor dişi falan yok tabiki ama bir anda sertçe tutuyor damaklarıyla acı hissediyorum sizce neden olur ?
Omeraslan beyzacagri oğlumda yapıyordu. Bence keşfediyorlar. Bir hafta sonra unuttu. Eziyordu resmen damaklariyla 🥴
Gizmokzilla beyzacagri o damakları diş kadar acıtıyor zaten insanın canını 😅 bizi test ediyor akıllarınca bebeler zamanla geçecektir 🌸