inci86 Kızlar bebeğim bu hafta dört aylık olacak. Bugün niyetliyim. İnşallah kolay geçer. Gün içinde mama verdiğim için de tutmak istedim. Ama erken kalktığım için mi bilmiyorum midem kazındı şu an acayip🥲🥲
1905burkiyy inci86 bende tuttum hatta geçen sene gebe idim diye tutamadığım oruçlarımı tutuyordum üç ayların başından beri aralıklı . Benim oğlumda ek gıda yiyor ama çok erken kalktığı için bir de sürekli emmek istiyor dişlerinden dolayı öyle bir baygın gibiyim inan
karadenizl inci86 bnmki 3aylık anne sütüyle besleniyor mama içmiyor o yüzden deneyemedim bile 🥲 aç kalır yoksa
Bayancorek inci86 1.5 yaşında ama iki senedir tutmadığım için bir huzursuzluk yaşıyorum niyet ettim bakalım bu sefer, memeye biraz fazla düşkün bu da bir zaman sonra sinir yapabiliyor bende yoksa bir sıkıntı yaşamam aslında Allah kabul etsin ✨
Yarenszr Bende tutuyorum ama nasıl dayacam diye düşünüyor denemek istedim bu gün 11 aylık ama meme emek çok istiyor bakalım nasıl geçecek gündüzde uyuyunca bende yatmam lazım inşallah uyurda yatarım bende bazen uyuyorum bakalım ne yapacak bu gün
uyuyanadamdannefret Yarenszr benimde 11 aylık şuan memede :) sabahtan beri 3. Kere emiyo. Bakalım nasıl geçecek
Aygul58 Şuan bende aynı durumdayım bi içim geçmedi değil 😁oğluşumun 7. Ayı bitti emziriyorum ve ek gıda veriyorum havalar serin ve en azından saat olarak biraz daha kısa 🙂 3. Gün alışmış oluruz 😇
Emiralp_0 @"Ygmr_izm Aygul58 bende tutmaya başladım ama korkuyom da sütüm azalırmı diye 8 aya gircez ek gıda da alıyor ama tereddütte kalıyom sizce
Gozdeklnc20 Ygmr_izm tutma arkadaşım. Sebeplerin var neden kendinizi mecbur hissedip üstüne bir de kötü hissediyorsunuz. Bebeğimin önüne hiç bir sebep geçemez ya. Tartışmaya bile kapalı bu konu emziren anneler tutmamalı. Bebeğim daha önemli yani. Bu yüzden cehenneme gideceksem sorarım hani dinde zorlama yoktu ?
Bayancorek inci86 evet büyüdü şükür 🥲✨ büyüdükçe memeye düşkün oluyorlar oyuna çeviriyorlar insan sinirleniyor dakika başı geldikleri için bakalım umarım açlık ve susuzluk ile birleşmez 😂
inci86 Snnss anladım mama da veriyor muydunuz.Benimde azdı sütüm zaten inşAllah bi etki yapmaz mama veriyorum diye de denemek istedim
Snnss inci86 yok mama vermiyorum ilk zaman sarılıkta olunca doktor verdirmişti. Şimdi mamayı kesmişken vermekte istemiyorum 🤷🏻♀️
Kuzularinanasi inci86 evet tutuyorum bu sene ,21 aylim oldu gece emiyor eve gelince emiyor hala.gecen sene tutamadim cok zorlandim acikcasi 1 yasindaydi ozmn ana gidasi anne sutuydu mahrum etmek de istemedim zorlamadim kendimi.bu sene tutacagim ama tabiki👌
inci86 Kuzularinanasi anladım Allah kabul etsin.bende tutuyorum hem anne sütü hem mama verdiğim için tutim dedim.Ama zorlanırmıyım bilmiyorum hemen acıkıyorum .🥲🥲
mrymblt 4.5 aylık kızım sadece anne sütü alıyor oruç tuttum bugün . Sütüm azalır mı çocuk aç kalır mı diye düşünüyorum sürekli 🤦🏻♀️