bebeğim 15 aylık anne baba dede baybay hayır evet ezan okununca allahuekbee gibi kelimeleri söylüyordu 12.ayda. peşpeşe hastalanması vs havalı ilac verebilmek için tv açtık.sonrasında bu kelimeleri söylememeye başladı. sadece anne diyor herseye cok canini sıkıyor bu durum. öyle çokta izletmedik. millet sabahtan akşama açıyor birsey olmuyorda biz ne oldu anlamadık. başına gelen varmı normal mi bu durum