Her hapsurma hastalık degıldır gelısıp burun kıllrı olustugu ıcındır onların suan olmadıhı ıcın toz dısarıdan gelen herseye alerjıkler normal bu durum ateslenıp oksurmesıkten sonra bır ılac kullanmayın burnunu guzelce sabah aksam temızleyın rahat uyusun