eymenaren41 Mervemdlflflfl sma confort kıllanıyorum Bnde 1 buçuk aylık 1 haftalığından beri ama ağlak bebeğim gazlı da bu mama da gaz yaparım acaba denemek için hip aldım dün gece şaşırttığım dan artık sizce hangisi
eymenaren41 kbrygzcma Bnde ilk oğluma nurse damla kullanmiştm çok iyi gelmişti ama sadece anne sütü alıyordu şimdi ikinci mama yiyo başka damla verdi oda etkili ama mama yiyen bebek nedense Extra gazlı oluyo
eymenaren41 dugme aaa suan bizde 1 buçuk aylığız bizde aynı damlayı kullanıyoruz Bnde ilk bebemde nurse kullanmiştm muko bir ilaç ama duan bebeğime sma confort kullanıyorum ve sav simlex kullanıyorum yine krızlerdeyZ
yelizkan199aa Günde 2 fincan sabah akşam rezene çayı iç yemeklerinede mutlaka kimyon kullan gün içinde sindirimi kolaylaştırır kaka çıkarırkende gazında çıkarıcaktır ben 3 ay oldu doğum yapalı bu şekil ilerledim hep 1 kere bile gazdan ağlamadı çok şükür
Suzan_Pirge08 imge2502 gaz için sapsimplex damla kullandım ben bide laktoz için osicol kullandım ikisininde faydasını gördüm
pincey1 imge2502 metsil kullandım akşam banyo karnına sıcak havlu koy herşey geçiyor metsil tavsiye ederim çok eski ilaç bide sıcak havlu ya da e bebekten gaz giderici kemer var ben dnu aldım
_eride109 imge2502 benım doktr bıze acıelma yagı onerdı aktardn gobek ve ayak tabanına bırer damla sur masaj et kullan dedı .. gercekten oyle rahatladı hemen bezını doldrdu.. kıme tabsıye ettysem de faydasnı gordu..🌸
Mete1- _eride109 biz kullandık faydası da oldu ama biraz araştırdım doktorlar çok tehlikeli buluyorlar diye kullanmayı bıraktım
bir_prens_annesi_ imge2502 ben ne yaptıysam fayda etmedi doktor evolvia ac mama yazdı gazlı bebeklere iyi geliyor kesinlikle öneriyorum👍
nurhataydin imge2502 imge2502 biogala gaz damlası Kulan canım Allah şifa versin emin olun geçicek bu günler
ayaz030622 imge2502 Ben oğluma bir çay kaşığı tane kimyon kaymatip veriyordum hem gaz sancısına iyi geliyordu hem gazını rahat yapıyordu. Bir de Aptamil kesinlikle gaz yapiyo bizde yalancı kabızlık da yapmıştı. Denerseniz eğer kimyonun kesinlikle faydasını görürsün canım
ekimkizi_ miray4679 damlayı kaç damla veriyorsunuz bende onu kullanıyorum fakat bebeğime etkisi azaldi sanki benim bebeğim 52 günlük 5 damla veriyorum.
miray4679 ekimkizi_ 10 damla veryorum küçükken bende az veriyodum doktoruma danıştım arttirmami söyledi sizde bı danışın isterseniz arttırın faydası oluyor bide 4 aya doğru yavaş yavaş hafifliyor ben o kdarliken ağlıyordum kucagimizdan indiremyordum bagirrtdan çok kötü günlerdi umarım sizinkide düzelir 🤲
keremsmom78 imge2502 Sevim Kuruçay gaz kolik masajı izleyin yapın ben öyle öyle biraz da olsa rahatlatıyorum. Bir de doktorumun önerdiği san simplex gaz damlası kullanıyorum
Mete1- buss__ emzirdikten hemen sonra dik tutup sırtına vurarak çıkardım bacak masajı için biraz bekledim.dediğiniz gibi kusma olmasın diye ama alttan çıkarmadan kesinlikle tekrar uyutmadım.gazı çıkmazsa kalktığında gaz sancısından kıyameti koparıyordu
buss__ Mete1- ben yarım saat dik tutuyorum yine de kusuyo siz be kadar dik tutardınız evet benimki fe alttan gaz yaparak uyanıyor sanırım alttan çıkmadığı için