Tatlican Kız ben o kadar yemek yemiyorum. Bir kepçe çorba içtim mesela. Yanında ayıptır söylemesi hakkını helal etsin okuyan canı çeken olursa.. Tavuk kelebek yapmıştım yanına. 3-4 tane kelebek yedim. Azıcık pide yedim. Su içtim kalktım. 21.00 gibi çay içtim 2-3 bardak küçük bir tatlı yedim. 22:30 gibi maden suyu içtim. Saat şuan 1.18 bir bardak süt üç hurma yiyorum. Su içeceğim. Minicik de ekmek koparttim şimdi hurma içimi batıyor tatlı tatlı 😂 yatacağım.