Selam kızlar 8 aylık bir bebeğim var gece ve gündüz uykularımız çok iyiydi hele gece uykularımızda doğduğundan beri sorun yaşamamıştık oğlumu emzikle ve beyaz gürültüyle uyutuyorum emzik bibs in 0-6 ay emziği 2 numara emziği almadı istemedi bu sürede ilk emziği büyüme yapmış ve baya kocaman olmuş ucu bu yüzden 2 numarayı veya başka bir emziği almıyordu taki dişlerini geçirene kadar yani emzik çöp oldu o günden beri gece sürekli uyanıyor hiç uyanmayan çocuk ağlıyor kalkmaya çalışıyor emzik destekli uyuduğu için sanıyorum emziğini arıyor evde belki 10 tane emzik var farklı farklı hiçbirini tutmuyor nasıl tutturabilirim gündüz hiç emzik aramıyor uykuya da geçiyor uyuyor güzelce ama gecede gündüzde her 10 dakikada bir uyanıyor kucağa alınca geri uyuyor hemen koyunca tekrar aynı nasıl düzeltebilirim bunu bu konuda tecrübesi olan yaşamış olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim