gncglozclk Kızımın elleri 3 gündüz çok soguk normalde eldiven takmıyordum 3 gundur takar oldum cıkardım zaman buz gibi oluyor ev ısısı da gayet iyi
MonicaGellerCB gncglozclk uç noktası olduğu için normal diye biliyorum. Üşüdüğünü ensesinden ya da göğsünden anlayabilirsiniz.
KuzeyinAnnesi03 gncglozclk vücudun en zor ısınan yerleri eller ve ayakalrdir usumuyor korkmana gerek yok doğduğundan beri hiç eldiven takmadım hatta dışarı çıkarken bile hiç bişey olmaz canım 🥰
gncglozclk MonicaGellerCB oralar sıcak eller buz gibi ayaklarda soguk oluyor 2 corap bıde patik giydirdım de oluyor gazlanmasın ayaklarından diye sıcak tutmaya calısıyorum onları Maka_Paka Nadiaa
Nadiaa Benimkinin de elleri ve ayakları hep soğuk. Ben de öyle olduğum için önemsemiyorum. Emzirirken ısıtıyorum, sonra yine aynı oluyor. Doktorlardan dinlediğim kadarıyla bu üşüdüğünü göstermiyor onun için sıkıntı yok diye düşünüyorum
meltew Şimdi kızımın elleri de buz gibi idi ben de kundak yaptım geceleri çıkarıyor ama em azından bir müddet sıcak olur anne yüreği soğuk olunca kıyamıyor insan
MonicaGellerCB gncglozclk oralar sıcaksa üşümüyordur. Uyurken çorap giydirmeyin sakın. Zararlı diye biliyorum
gncglozclk KuzeyinAnnesi03 bende takmıyordum da 3 gundur takar oldum soguk baya canım normalde bu kadar soguk olmuyordu
MonicaGellerCB gncglozclk pijamasınım patikli olmasındsn bir şey olmaz da çorap sıkıntılı. Kan akışını yavaşlatır diye biliyorum yanlış bilmiyorsam eğer.
Maka_Paka gncglozclk Oda sıcaklığı iyiyse tek kat yeter. Çift kat giyince içindeki çorap terliyor ve ıslanıyor sonra ayakları soğuk oluyor
Aselumay1602 gncglozclk benim kızımda öyleydi bu yüzden eldivenleri uzun süreli cikaramiyodum evin içinde bile iki kat takiyodum 3 ayına kadar hep böyle taktım amam sonra çıkardım çünkü gelişim açısından ellerini tanıması elleriyle keşif yapiyo ki kızım çok hareketli çok meraklı dikkatle inceler, ellerini bu yüzden evde açtım soğuk olsa bile ama şimdi 5. Ayı dolacak eldivensiz dışarıya çıkarken bazen takıyorum.