Kızlar 2 gündür gribim öksürük boğaz ağrım yok sadece burun akıntısı hapşırık. Bebeğime geçmemesi için ellerimi ona dokunmadan yıkıyorum emzirirken maske takıyorum ve aynı odadayken yatarkende takmaya çalışıyorum. Çok korkuyorum ona geçecek diye öpmüyorum hiç konuşmuyorum da yüzüne yüzüne. Eşim hemşire c vitamini takviyesi serum yaptı biraz daha iyi hissettim ama aklım çıkıyor bebeğime bir şey olacak diye. Annemde bizimle kalıyor 2 gecedir onunla yatırıyorum emzirmeye kalkıyorum uyandığında sadece ama korkudan uyuyamaz duruma geldim.