19 aylık olacak oğlum sabaha karşı 5 6 gibi illa uyanıyor ve ağlıyor mama içiyor emiyor ama meme alışkanlık olmuş bırakınca ağlıyor mama vermeli miyim alışkanlık mı olmuş acıkıyor mu bilemedim vermesem vicdan azabı versem alışacak diye korkuyorum sizce ne yapmalıyım sağlık ocağından da adam akıllı bisey demiyorlar sakinleştiremiyorum da ağladığı zaman emzirsemde uykuya dalmiyor bırakınca ağlıyor