Annişler 6 aylık bir oğlum var 4 aylıkken bir uyku rutinimiz vardı. 4 aylık aşılarından sonra sürekli ağlamalar uyumamalar başladı. Doktorumuz aşıdan dolayı travma yaratmıştır dedi. Şimdiler de ise gece saat başı uyanıyor emmek istiyor anlayacağınız memede uyuyor. Uyuyor ama en fazla 1 saat. Sonra aynı rutin tekrar tekrar sabaha kadar devam ediyor.
Ama benim asıl sormak istediğim başka bir konu var sgece sürekli emdiği için ilk başlarda göğüs ucu çok ağrımaya başladı. Daha sonra ise gögüs içimde zonklama sızlama olmaya başladı. 3-4 gecedir emmeye kalktığında ağlıyorum ağrıdan neden olmuş olabilir acaba 😕😕