Kızlar oglum 10 bucuk aylık daha hiç dişi yok .. bugün gece yavrum sahura kadar ağladı saatlerce hiç susmadı hiç keyfi yok huzursuz. Doktora gittik lavman verdi rahatlasın diye ama yok susmadı .diş çıkarabilir ilk diş sancılı olur dedi .. salyasi var az ama damaklari şiş falan değil.. diş olabilir mi diş böyle yaparmı eğer diş ise ne zaman patlar ? Calpol verdim şimdi uyudu başka ne yapabilirim tetagil sürdm ise yaramadı ?