Berraa_54 Onerebileceginiz güzel kıyafet siteniz var mı güvenilir angelskids hesabın baktım kıyafetler çok güzeldi de tereddütte kaldım var mı bu siteden alışveriş yapan başka onerebileceginiz siteler varsa buyrun yazın lutfenn
pembebiranne Kizlarimbenimcanimmm ben yenidogan bebegime 6-9 giydirdim onların bazı kalıpları çok dar ama güzel ve uygun
Rozeee Bebe trendi bebemer bebe moda bebek Hatay üçü de güvenilir uygun fiyatlı kaliteli mağazaları hataydaydi depremde moda bebek ve bebemerin mağaza yıkıldı Antep’e taşındı bizzat mağazalarından da alışveriş yaptım tavsiye ederim
yirmiikikasim23 Kizlarimbenimcanimmm ben lolonstan alisveris yaptim mali guzel ama 2 aylik bebegim icin 6 9 aldim kolu girmedi oldugu gibi kaldirdim malesef onermiyorum
Kizlarimbenimcanimmm yirmiikikasim23 ben ordan hiç almadım bazen minicityden bazen trendyol dan alirim öyle yerler daha uygun digerleri kargosu kapıda ödemesi çok oluyor
sessizkuzucuk Berraa_54 bahsettiğiniz sayfada benimde gözüme çarpan güzel elbiseler vardı. Fakat Google üzerinden araştırma yaptığımda çok fazla şikayet almış bu sayfa, paranıza yazık almayın.