Arkadaşlar kızım 18aylik ve bugün test yaptım pozitif çıktı silikte olsa kızım emiyor aynı zamanda oruç tutmayı düşünüyorum daha doktora falan gidemedim yeni hamile olup emzirenler tutacakmisiniz bı sknti olurmu çok daha yeni olduğu için tutmak istiyorum