KahveliVera senemtemur şakaa ciddi misiniz allahım korusun nolucak böyle 😬😬😬 Ben istanbuldayım bilmiyorum hissetmedim
Sonsuz32 senemtemur evet hıssettık sahura kalktım 3de sobayı yakıyodum demır kapı acayıp vurdu ev salandı samsundayız bızde
senemtemur Duyguseli_12 teşekkür ederiz iyiyiz hamd olsun ama çok korkunçtu Allahım beterinden korusun
senemtemur Sonsuz32 geçmiş olsun gerçekten korkunçtu Allah beterindennkorusun taflan tarafı denizde olmuş
senemtemur Yineben evet avizelerimden ses geldi çocuğun beşiği baya sallandı çok korktuk sahur hazırlıyordum yakalandık Allahım korusun gerçekten içim titredi
Yineben senemtemur çok geçmiş olsun. Ben tekkeköydeyim cekmeceler açılmış bizim. Annem atakumda dolabın üstündekiler düşmüş.
Kizlarimbenimcanimmm Geçmiş olsun Havza da olmuşumdur bilmiyorum hissetmedim ama bi ara kuşlar Baysa ses yapıyordu onların sesine uyanmıştım hissedermis kuşlar şimdi bile tek tük sesi geliyor ama demin ki daha çoktu