Merhaba anneler 23 aylık oğlum var geceleri gaz sancısı çekiyor emzirirken sakinleşirdi emzirmeyi kestim ve şimdi ağlama krizine giriyor gazi cikardikdan sonra uyuyor uzun zamandır böyle başına gelen varmı acaba napmaliyim kolik bi b bebekte değildi bütün alerji testlerinde yapmıştım temiz çıkmıştı