Barlaskooo busesa89 8.ayda ilk doz bexero yaptırdık doktorumuzun önerisiyle. Herhangi bir yan etkisi olmadı bizde
ilayprensesim busesa89 5-7-13. ayda bexsero 8-13. Ayda da nimenrix yaptırıcaz. Bexseronun ilk 2 dozunu yaptırdık. İlkinde ateş oldu 2 gün kadar. İkinci de pek sıkıntı yaşamadık. Nimenrix de haftaya yapılacak inşallah onda da sıkıntı yaşamayız
fatosbcr2 busesa89 bexsero yaptırdık 2,5 aylıkken şuan 6 aylık tüm dozları vurdurduk ateş filan yan etkisi olmadı
hndathn busesa89 13 aylıkken tek doz nimenrix 24 ve 26 aylıkken 2 doz bexsero şeklinde planladı doktorumuz öyle yaptırdık
Yasemin158 busesa89 bizde 6 ayligiz neye karar verdin cnm ben şeyi anlamadım bexero ve nimentix her ikisi de mi vurulması gerekiyor
nazli006 busesa89 9 ve 15 de bexsero 10 ve 13 te nimenrıx yaptırdık. İlk gün ateş . Bacağa basamama huysuzluk oldu sonra gectı