Arkadaşlar merhaba. 4.5 ay önce doğum yaptım son 3-4 haftadır saçlarım banyoda her çekişim de yumak yumak ellerime geliyor dökülüyor, banyo sonrası tarıyorum yine bir o kadar dökülüyor, kurularken yine aynı şekilde. Herkes bunun doğum sonrası normal bir süreç olduğunu söylüyor ama her duşa girdiğimde elime attığım her saç dökülüp elimde kaldıkça stres yapıyorum bu dökülmeler ne zaman geçecek?