gocebebirbayan sevindim senin adına canım 🌺 belki haklısındır ama ben yine de öyle bir durum istemezdim açıkcası bebeğimin ve benim yanımda olsun isterdim o uzaklık süre zarfında yine tartışma soğukluk mutlaka olurdu bizim ilişkimizde çok şükür ki sizde sorun olmamış