lina09 Oğlum 3 yaşına yeni girdi, bizde sıkıntı yapmadı. Ben iştah açsın diye almamıştım hatta bizde o etki yaramaz diye de düşündüm sadece balık yağı takviyesi olsun diye almıştım ama iştahınıda açınca sevindik işin açıkçası. Hergün bir ölçek verdik. Ama sizin bebeğiniz daha küçükmüş. Bence doktorunuza danışın. O sizi yönlendirecektir. 😊