1.5 yaş aşımızı olduk ve ondan sonra çocuğum hastalandı burnu akıyor felan işin diğer tarafı ne zaman aşı olsa oğlum peşinden aynı belirtiyi veriyor bronsiti başlıyor anlam veremiyorum denk mi geliyor yoksa aşılarla alakalımı yani sapa sağlam çocuğum aşıdan sonra yine bronşit tarzı birşey oluyor belirtileri başladı 5 6 aydır ne güzel hiç hastalanmiyor diyordum o sürede aşı yoktu zaten bir aşı oldu çocuk yine hasta böyle birşey başına gelen varmı yoksa banami öyle geliyor 😊