Eesmaaanur Sldmercan kesinlikle yaptırmalısınız. Tüm aşıların yaptırılması kaanatindeyim. Biz 3 dozluk başladık. Son bir doz kalsı önümüzdeki ay o da bitecek inşallah.
Saricizgilibeyazev Sldmercan yaptırman lazım bence .. kulak asma yaptırma diyenlere .. ortalık ağlıyor şuan
Deletedmom388 Sldmercan Bence yaptırın,doktorum yapalım dedi ve yaptırdık.Bu hafta 2.dozu var.Zamanı geçmeden yaptırın salgın var hep okuyorum rota virüsüne yakalanan hastanelerde günlerce kalan bebekleri..Allah korusun bebeklerimizi..biz önlemimizi alalım 🙏🏻
Zeynepzey Bizde 3 aylık olduk ve daha dün ilk dozunu yaptırdık.kesinlikle yaptırmalısın çünkü şuanda ishal kusma salgını çok fazlaymış ve bebekleri çok daha kötü etkiliyormuş