gde3845 yani bizim doktorumuz öyle demişti en azından. ☺️ 2 ayına kadar gece ve gündüzleri 2 saati geçmesin dedi. 3-4 aylık oluncada gündüzleri yine 2,5 saati geçmesin. Gecede 4-5 saati geçmesin demişti. Zaten o zamanlar bebeğim ben uyandırmadan aynen bu saatlere göre uyanıyordu kendisi. Şimdi 6 ay 19 günlük kendisi ne zaman uyanırsa ☺️ siz yine isterseniz doktorunuza sorun. En iyisini bebeğin takibini yapan doktor biliyor ☺️ ama bence 47 günlük çok küçük şekeri düşebilir uykusunda hala