Arkadaşlar merhaba oğlumu sütten keseli bir hafta oldu geçen ağzında boğazında yaralar var diye doktora götürdüm enfeksiyon var dediler antibiyotik ilaç verdi başladık ilaca ateşi falanda çıkıyordu şuan iyi ama bugün çocuğum o kadar su içti ki anlatamam beş dakikada bir su deyip bardağı dikiyor içi yanıyor oğlumun onunla birlikte İshal bezi doluyor vermesem olmaz verince de tereddüt ediyorum Salı gününe randevu almıştım hastaneye şikayetleri söylerim doktora da ilk defa böyle bişey oluyor yani bu çocuğun bu kadar su içmesi normal olamaz diye düşünüyorum iki bardak ayran içti dikiyor kafasına arkasından su içip durdu yemek yemiyor çok zorladım akşam inatlaşıyor su istiyor kafasına bardağı devirip kana kana içiyor suyu aranızda böyle bir durum ile karşılaşan varmı yorum yaparsanız sevinirim aklıma çok takıldı