Merhabalar hayırlı geceler çok niyetliyim oruç tutmak için hazırlık bile yaptım çocugumu emzirmiyorum mama ile besliyorum fakat 1 ay önce korunmak için 3 aylık iğne yaptırdım nerdeyse hergün kan lekem oluyor 🥺 bu şekilde oruç kabul olmaz mı? Ama adet degilim yani sadece damla seklinde leke 😞 bilenler yardımcı olabilir mi başına gelenler