Yagizmommmmm Kızlar ben normalde gün içinde 4te içiyordum ikindin gibi e yarın gündüz niyetli olacağım içemeyeceğim sizce nasıl yapmalıyım sahurda mı içeyim ama 12 saat önce içmiş olacağım ya da iftarda mı içeyim bu sefer 3.5 saat geçmiş olacak ay bilemedim ya
Hamburgerr Yagizmommmmm iftarda için sonra da hep iftarda içersiniz erken içmektense geç içmek daha mantıklı hem arada daha az zaman var
Yelda35 Yagizmommmmm iftardan sonra en mantıklısı ama bu arada korunmayı dikkat Edin bir gün bile aksasa gebe kalanlar var. Yani en azından bir hafta ayrı gayrı takılın 🤔😀
Yagizmommmmm Hamburgerr aynen canım öyle tabi koruyuculuğu kaybolmaz umarım 4. Kutum bu az kaldı bitmesine
Yagizmommmmm Yelda35 bir gün aksatmadım hiç sadece ilaç bittiğinde birkaç gün korundum kocamdan🤣🤣 zaten çok yoğun çalışıyor yüzünü gördüğüm yok adam akıllı😭
Yelda35 Yagizmommmmm e o zaman şanslısın 😂 değişim yapacağın için saatlerde dikkatli olmam gerekiyor diye söyledim