Yelda35 kırışıklık alın ve göz çevresindeyse zaman kaybetmeden ve çizgiler derinleşmeden botox yaptırın.
Botox dışında ayda veya en kötü iki ayda bir cilt bakımı yaptırıyorum. Cilt temiz olmadıktan sonra serumlar fasa fiso oluyor çünkü😅
Kullandıklarımı şimdi yazamam biraz karışık. 3 farklı serumu haftada 2’şer gün kullanıyorum çünkü. Her gün mutlaka c vitamini (yüksek değerde gece kullanıyorum) ve güneş kremi kullanıyorum.