Aşkımmmlarr 4 aylık bebeğim var dışarıya çıkınca emzirmek çok yoruyor ya hele bide dışarıda durur durur yemek kahve vs olunca hanfendide acıkır 🤣 süt sagma makinesi alsam disariya cikinxa sagsam evde olunca göğsümden emzirsem acaba olurmu deneyen yada yapan varmiii 🫶🏻