9ay 3günlüğüz ve hala ek gıda veremiyorum yoğurt hariç hiçbirşey yemiyor bazen tarhana çorbası onu da artık muhallebi gibi koyu kıvamda yapıyprım ki doysun biraz karnı diye. Dişi de yok dişten mi acaba dicem de ilk başladığımdan beri böyle bebeğim. Blw denedim o da yok. Yoğurtlu çorba yapıyorum onu da içmiyor direkt yoğurt olacak. Bakıyorum bazı geçmiş postlara 18ay olup hala yemeyen bebek var çok korkuyorum böyle olacak diye. İşe de başlayamıyorum yemesi problem diye. Anca oyunla moyunla kandırarak bir kaç kaşık verebilirsem veriyorum ama ağzını kitliyor şimdi böyle veriyorum da 1 2ay sonra oyuna da kanmayacak dikkatini dağıtamıcam şimdi bile zor kanıyor. Biliyorum hala ana öğün mama ama hiç geçmeyecek gibi böyle süreç yaşayıp düzelen oldu mu nolur yardım edin öneriniz var mı?