AleynaNur228 Kızım 7 aylık tutmayı düşünmüyorum çevrem tutma emerken bir buçuk yaşa kadar önerilmiyor diyor oruç tutan varmı nasıl geçti güzel de emiyor kızım acikiyorum da emzirdikten sonra bilemedim yarın bı deneyecegim ama
deryaortac AleynaNur228 ben tutucam sonuçta ek gıda veriyoruz yenı dogan olsa tutmam ama tutmayana da saygım var
sungurtekin AleynaNur228 aslında bende çok tutmak istiyorum ama maalesef benim kızım var daha 1 ay 11 gün tutsam mi acaba kararsız kaldım☹️
Emine_elis AleynaNur228 11 aylık kızım ek gıdadan çok bni emiyor bnde yarın denicem . Bide diyrlar ki bna denicem diynce kız çocuğuna oruç tutlrmş erkek de tutulmasa da bişe olmazmş böyle bişe var mı merak edyrm
hunilimomm AleynaNur228 ben tutmadım küçükte zaten sütüm azdı 3 gün denedim hem sütüm azaldı hemde ben halden düştüm baş ağrısı çok acıktım susadim
AleynaNur228 deryaortac çok halsiz düşüyorum yediğim halde korkum.o aslında süt kesilmez hemen zaten de bir de fmf hastasıyım ilacım.var düzenli içmem gereken bilemedim o yüzden
deryaortac AleynaNur228 o zaman sana şart değil dıe biliyorum duzenli ilacın varmıs istersen bir 192 diyanet hattını ara sor canım
AleynaNur228 deryaortac fmf Akdeniz ateşi hastalığı genetik bir hastalık kronik yani ömür boyu ilaç kullanımını gerekiyor bir romatizma çeşidi diyeyim.size
AleynaNur228 Emine_elis ne alaka bence saçma bir düşünce öyle bir şey yok çocuk çocuktur kızı erkeği mi var
Emine_elis AleynaNur228 bnde öyle düşünüyrm bilmyrm kim uydurdu bna da söylendi 😂 eskilere göre tâbi ki bunu genç biri söylemedi
kandelci @sungurtekin geçen sene oğlum ramazanda 1 aylıkti kirkimiz çıkınca hemen başladım tuttum hiç sıkıntı yasamadim bu sene bir yaşını geçti yine tutucam
Sevde_Efe41 AleynaNur228 ben kızımda tutmuştur 9 aylıktı hemde sütüm azdı ama Allah’m öyle kolaylık verdi ki sütüm bile artmıştı şimdi oğlum 11 aylık gene tutucam